Knorr-Bremse moderniseert remsystemen van Desiro Classic VT 642

Advertentie

München, 29 oktober 2018 – Knorr-Bremse, een toonaangevende leverancier van veiligheidskritische subsystemen voor het spoor en bedrijfsvoertuigen moderniseert remsystemen van Desiro Classic VT 642

“Modernisering kan een economisch aantrekkelijke optie zijn om de levensduur van oudere bestaande voertuigen te verlengen of om ze actueel te houden. De voordelen van nieuwe technologieën zullen worden  gebruikt en reserveonderdelen zullen in de toekomst beschikbaar blijven, “legt Drs. Jürgen Wilder, lid van de directie van Knorr-Bremse AG en verantwoordelijk voor de divisie railvoertuig. “Met de ingebruikname goedkeuring van de Federale Dienst voor de Spoorwegen in Duitsland, onze modernisering-verzekering specialist Knorr-Bremse Rail Services. Compleet remsysteem upgrades, waaronder de uiteindelijke registratie van een voertuig aan one-stop bieden” The Goedkeuring markeert ook een mijlpaal voor de nieuwe generatie remaansturing van Knorr-Bremse, ESRA 3.0.
Veilige levering van elektronische reserveonderdelen
Voor Knorr-Bremse vertegenwoordigt de IBG op zijn beurt een marktpotentieel dat niet mag worden onderschat. Vooral in Europa behoort de lokale trein met meerdere units tot het dagelijkse beeld op de rails. “Tussen 600 en 700 voertuigen zijn wereldwijd onderweg”, legt Cleobury uit. “In de nabije toekomst zullen ze allemaal te maken krijgen met het probleem van uit de handel geraakte elektronica-onderdelen