Op de foto van Gertjan Stamer staat de nieuwe FLIRT gereed voor vertrek . Na veel technische storingen, gaat de lijn Hengelo-Bielefeld vanaf maandag 26 februari echt van start. De testritten stemmen vervoerder Keolis Eurobahn hoopvol. Nadat de treinen in januari op de eerst rij-dag op dit traject met technische problemen te maken kregen, voerde treinleverancier Stadler Rail uit Zwitserland, een uitgebreide analyse uit. Na nieuwe software voor de treinen van Keolis Deutschland, de moedermaatschappij van Eurobahn, gaat men het vandaag weer proberen. Na de testritten van Eurobahn, die de werking van de software-update als goed bevestigen. Kijken of Keolis nu op het grensoverschrijdende traject van Bielefeld naar Hengelo geen problemen meer heeft. De start van de nieuwe treindienst werd al twee keer uitgesteld. Maar drie keer is scheepsrecht nu moet het lukken, na de vele testritten van Stadlert Rail met de nieuwe FLIRT-treinen.
Gerelateerde berichten
Nieuwe FLIRT4 treinen voor de BLS
17/01/2018 emanuel Internationaal, Nieuws, Treinreizen Reacties uitgeschakeld voor Nieuwe FLIRT4 treinen voor de BLS
De nieuwe BLS trein in het besneeuwde Zwitserse landschap – Weer een grote order voor de Zwitserse treinenfabrikant.BLS maakte de grootste inkoop van rollend materieel in zijn geschiedenis bekend. De reizigers hebben vanaf 2021, 52 […]
Stadler kan een hele vloot in Slovenië leveren
18/04/2018 Redactie Nieuws Reacties uitgeschakeld voor Stadler kan een hele vloot in Slovenië leveren
Stadler ontwikkelt en bouwt 26 enkel- en dubbeldek treinstellen voor de Sloveense staatsspoorweg Slovenske Železnice. De order omvat elf FLIRT EMU-treinen, vijf FLIRT DMU-treinen en tien KISS EMU-treinen met een optie voor 26 extra voertuigen. […]
Succes in Berlijn voor Stadler
In deze moeilijke tijd in de wereld, dat er haast geen echt nieuw Treinennieuws is, volgens de redactie-formule, is er toch een succes te melden voor de Zwitserse treinenfabrikant Stadler te melden. Zij zijn namelijk […]