In een emotionele eindejaarsfilm laat NS zien dat mooiste bestemming nog altijd thuis is. Reclamebureau N=5 maakte de campagne die wordt begeleid door muziek van Simon & Garfunkel. Speciaal voor N=5 reisde filmmaakster Jacobine van Hellemond daarom het hele jaar door met de trein. Onderweg filmde ze kleine ontmoetingen tussen reizigers en herkenbare ‘treinmomenten’. Door haar lens krijg je als kijker zo een unieke blik op het treinleven van het afgelopen jaar. De film wordt vanaf 18 december op tv en op sociaal media vertoond. De film laat zien dat NS Nederland het hele jaar door overal naartoe bracht. Van nieuwjaarsduik tot carnaval tot bezoek aan opa en oma. Van de grote evenementen als Koningsdag, de Rotterdamse marathon en het strand tot het dagelijkse ritje naar het werk. De boodschap luidt dat de mooiste bestemming toch altijd thuis is. Zeker zo rond het einde van het jaar.
Gerelateerde berichten

Nationaal
Opgeruimd staat netjes

Nieuws
Utrecht Spoorstad van Europa
Vandaag 7 december 2016 werd het Station Utrecht Centraal officieel geopend. Joris Linssen van Hello Goodbye had voor één keer Schiphol met Utrecht Centraal geruild. Terwijl het brandalarm af ging (als proef) en de treinen […]

Nieuws
NS met nieuw magazine voor kinderen: Spoor Kids
NS lanceert ook magazine voor kinderen: Als bijlage van het NS kwartaalmagazine SPOOR verschijnt nu ook Spoor Kids voor de jonge treinreiziger. Dit wordt gemaakt door G+J Custom Content. Het minimagazine Spoor Kids van NS, […]