Bericht van de CEO van Thalys:

Advertentie

Beste klanten,

Gezien de evolutie rond COVID-19 in de landen die door Thalys bediend worden, wil ik me persoonlijk tot u richten om u in alle helderheid uit te leggen welke uitzonderlijke maatregelen wij nemen om uw veiligheid en de veiligheid van ons personeel te garanderen. Wij willen uw reis gemakkelijker maken en stellen u daarom maximale flexibiliteit voor.

Uw gezondheid op de eerste plaats

Zoals altijd is onze eerste prioriteit de veiligheid van onze klanten en van ons personeel. In reactie op het coronavirus hebben wij enkele dagen geleden al nog strengere maatregelen genomen omtrent reiniging en hygiëne. Onze teams in de treinen en in de stations werden op de hoogte gebracht van de juiste handelswijze in deze moeilijke context.

Wij stellen u een maximale flexibiliteit voor

Onze teams werden volledig gemobiliseerd om u bij te staan in deze unieke situatie en om u een maximale flexibiliteit voor te stellen. Hiervoor hebben wij uitzonderlijke commerciële maatregelen genomen:
Thalys-tickets voor reizen tussen 10 maart en 30 april 2020 kunnen zonder extra kosten ingewisseld of terugbetaald worden.
Voor reizen in mei en juni is inwisseling of terugbetaling zonder extra kosten mogelijk tot 30 dagen voor het vertrek.

Klik hier voor de inwisselings- en terugbetalingsmogelijkheden

Deze nooit eerder geziene crisis heeft, zoals u weet, een belangrijke impact op onze activiteiten. Wij hebben het treinverkeer tot eind maart met 20% teruggeschroefd en het valt te verwachten dat er nog meer afschaffingen zullen volgen in april. Als u een reis met ons gepland hebt, raden wij u aan om onze uurroosters te raadplegen op thalys.com of via de Thalys-app.

Ik bedank u voor het vertrouwen dat u al meerdere jaren in Thalys stelt.

Met vriendelijke groeten,

Bertrand Gosselin
CEO Thalys