Met de SSN het nieuwe jaar in

Advertentie

Vandaag 1 ste Kerstdag lanceerde Stoom Stichting Nederland uit Rotterdam, die jaarlijks een paar hele mooie evenementen met hun trein organiseren, haar nieuwe logo. Zij willen met de tijd mee gaan, al zijn daar niet alle leden mee eens. Hier enkel reacties op Facebook: Op Facebook kan je “like”, maar ook je ongezouten mening kwijt. Erik-Jan Ottersberg: Ik vind het nieuwe logo van een mooi strak design. Johan van Dijk: Ze moeten gewoon het oude logo blijven houden, dit is te modern. Agaath van Brozem: Heel mooi, ik mis alleen 1 ding: Stoom! Marijn Hegeman: Lelijk!! Patricia Brinks-Thijsse: Neeeeeee Corné Goudappel: Mooi en herkenbaar logo, alleen ik mis inderdaad nog een stoompluimpje. Sander Loomeijer: Mooi maar iets te modern naar mijn inziens. Robin de Negentig: Ik vind het ook maar niks. Wat is er mis met de ouwe? Ed Kuik: Mooi logo!. Marco van Leeuwen: Te modern en te strak. Jammer. Nick Bakx: Zoals het logo gisteren op de kerstkaart zonder kader, stond was beter… maar het blijft best modern voor een stoomstichting. André Zouwer: Mooi maar ik zou inderdaad liever kiezen voor een minder modern ontwerp aangepast aan de tijd waarin dit historisch erfgoed dagelijks werd gebruikt. Cornelis Bierenbroodspot: Als je manometer maar goed staat. Carina Nieuwenhuis: Brand Word er niet warm van krijg het eerder koud, Gatsie wat lelijk zeg pas niet bij de SSN. Edwin Kort: Veel te modern. Jan Groenendaal: Goed logo voor de zakelijke markt, voor de liefhebbers te modern. Maar prima, zolang het materieel maar authentiek blijft! Jeroen Schot: Even wennen, zoals Rivella. Een beetje vreemd maar wel lekker.

ssn-nw-logo