+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Basel

Administrator dammie's schermafbeelding

Basel

Ik ben in 2008 naar Basel geweest. Eerlijk gezegd heeft mijn reisje destijds niks met treinen te maken gehad. Basel is natuurlijk wel een leuke stad om een treinreis in Zwitserland te beginnen vandaar mijn kleine verslagje.
    In 2008 was ik met nog een paar duizend mensen zo gek om een potje voetbal te gaan bekijken in Basel. Ik bedoel dat niet in het stadion, maar gewoon op een pleintje in Basel. Dit tripje kwam erg spontaan op en we zijn in de ochtend van de wedstrijd tegen Rusland naar Basel vertrokken en na de wedstrijd weer teruggegaan.
    Ik heb van Basel vooral het centrum gezien rond de "Fanzone". Dit was erg sfeervol, of dit door de gezelligheid met 100000 andere oranjefans was of echt het oude Basel weet ik niet, maar het gebied rond de Rijn vond ik er mooi. Ik denk dat dit een erg leuke en gezellige stad is om een treinreis te starten of misschien wel een stedentrip te maken. Ik denk dat ik nog weleens ga zonder een oranje zee

Hieronder wat sfeerfoto's van Basel zoals ik het in 2008 aantrof. Ik heb het zuipende volk gecensureerd , en puur wat foto's van Basel erop gezet (inclusief een hoop oranje). Let niet op de kwaliteit, had alleen een mobiele telefoon mee om te fotograferen.

Basel-basel2008-2.jpgBasel-basel2008-5.jpgBasel-basel2008-3.jpgBasel-basel2008-1.jpgBasel-basel2008-4.jpgBasel-basel2008-6.jpg
    Webmaster in hart en nieren

Senior lid
    Leuke foto-reportage !
    Treinspotter Tim <----- bezoek ook eens onze website

Administrator dammie's schermafbeelding
    Jammer van de uitslag, maar tripje was zeker een succes ja...!
    Webmaster in hart en nieren

Senior lid
    Hallo Dammie

Kan je i de regio Basel ook goederentreinen fotograferen ?
    Treinspotter Tim <----- bezoek ook eens onze website

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten